Garantie en klachten

Bent u niet tevreden? Wij lossen het graag op!

Bij Sonoff staan service en hoogwaardige producten hoog in het vaandel.
Heeft u, ondanks de zorg die wij besteden aan onze producten, vragen over een product of dienst?
Meld dit ons en wij staan direct voor u klaar om het op te lossen. 

 

Ik heb een verkeerd/beschadigd artikel ontvangen, wat kan ik nu het beste doen?
Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Of is deze stuk? Dat is erg vervelend. Daar gaat we zeker iets aan doen! 
Wij willen dit graag samen met jou oplossen. Neem daarom eerst even contact op met de klantenservice info@Sonoff.nl. Foto's zeggen meer dan woorden! Mail ons uw gegevens, foto en bestelnummer en wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met u op

 

Hoe lang heb ik garantie op een artikel?
Op alle geleverde artikelen bieden wij uiteraard een volledige garantie van 1 jaar. 

 

Garantievoorwaarden
Op alle aanbiedingen en bestellingen zijn de algemene voorwaarden, zoals vermeld op de website, van toepassing.
Mocht er een defect of ondeugdelijk product zijn ontvangen dan kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Een defect of ondeugdelijk product veroorzaakt door een productiefout valt onder onze garantie, dit zullen wij te allen tijde in behandeling nemen en direct een passende oplossing bieden.
Om in aanmerking te komen voor de garantieoplossing dient  u in het bezit te zijn van het aankoopbewijs (tevens garantiebewijs), klachten zonder aankoopbewijs worden door ons niet in behandeling genomen.

Onder deze garantie vallen niet: 
• Gebreken en beschadigingen die zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik 
• Defecten en slijtage welke niet te verwachten zijn bij normaal gebruik 
• Veranderingen aan het product zoals reparaties die niet zijn uitgevoerd door de fabrikant of aangewezen reparatiediensten
• Beschadiging door opzet, zeer intensief gebruik, of nalatig onderhoud
• Verkeerde installatie

 

Klachten

Ik heb een klacht, waar kan ik deze doorgeven?

Hoe vervelend het ook is dat u niet tevreden bent over onze service of producten, wij horen deze graag! Als wij niet weten dat u ontevreden bent kunnen wij het probleem ook niet verhelpen. Neem daarom contact op met de klantenservice info@Sonoff.nl. Vermeld de beschrijving van de klacht, of schade aan het artikel, en geef tevens uw (eventuele) ordernummer en klantnummer door. Foto's zeggen meer! Om uw klacht goed te kunnen beoordelen kunt u hier ook een foto bijvoegen.

Uw klacht zal vervolgens binnen 48 uur in behandeling genomen worden. Houd er rekening mee dat het artikel waarover u een klacht hebt, eventueel ter beoordeling naar ons postadres gestuurd dient te worden.

 

© 2018 - 2020 Sonoff | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel