Online bestelling ruilen of retourneren 

Is uw aankoop niet helemaal wat u ervan had verwacht? Of heeft u toch liever een ander artikel? Dan kunt u deze gemakkelijk en snel ruilen of retourneren. Geen probleem! Wij willen graag dat u tevreden bent met je aankoop.

 

Bestelling online ruilen
U kunt er voor kiezen om uw bestelling te ruilen voor een ander artikel. Het terugsturen van artikelen is op eigen risico en vergeet niet het afleverbewijs te bewaren tot uw ruiling is verwerkt. Zodra wij de artikelen van u terug ontvangen hebben, sturen wij vervolgens het nieuwe artikel naar u toe. 

 

Bestelling online retourneren
Wilt u niet ruilen maar graag uw geld terug ontvangen, dan kunt u de bestelling retourneren. Retourneer u de hele bestelling dan ontvang u het hele aankoopbedrag, dus ook de eventuele €6,95 verzendkosten retour. Retourneer u slechts een aantal artikelen van uw bestelling dan ontvang u alleen het bedrag van die artikelen retour. Het retour zenden van artikelen is op eigen risico en vergeet niet uw afleverbewijs te bewaren tot u retour is verwerkt. 


Verkeerd artikel ontvangen?
Controleer altijd eerst of u het juiste artikel hebt ontvangen en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Doe dit binnen 48uur na ontvangs van de producten. Mocht u per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van het retour sturen zullen door ons vergoed worden. Voordat u het artikel retour stuurt, vragen wij u om eerst contact met ons op te nemen via e-mail info@Sonoff.nl


Retouradres
Sonoff
Postbus 479
3330 AL Zwijndrecht

 

Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel:

  • Stuur altijd het (ingevulde) retourformulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen.
  • Het retour formulier kunt u HIER downloaden.
  • Zodra je ruiling/retournering ontvangen is, krijgt u hiervan een bevestigingsmail.
  • Ruilt u omdat u een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruil/retourneer u omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening. Wil u daarvoor in de plaats een ander product ontvangen, dan sturen wij deze op onze kosten weer naar u toe.
  • Er wordt nooit zomaar een nieuw artikel toegestuurd! Wanneer u een artikel wilt ruilen, dient u dit altijd aan te geven op dit retourformulier.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur eerst even een email naar info@Sonoff.nl. Stuur een foto en uw ordernummer mee zodat we u snel kunnen helpen.
  • Wilt u uw geld terug? Geen probleem, dan wordt het bedrag, na ontvangst van de retourzending, binnen tien werkdagen teruggestort op uw rekening.
  • Is het bedrag van u nieuwe bestelling hoger dan uw retourzending? Bij ontvangst van uw ruiling krijgt u van de klantenservice een mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt uw nieuwe bestelling verstuurd.
  • Hebt u uw bestelling niet compleet ontvangen? Als er iets is met een artikel dat u besteld hebt, bijvoorbeeld dat het uitverkocht is, dan krijgt u hierover altijd persoonlijk bericht. Als u bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoef u dus niets extra’s voor te betalen!
  • Stuur u retourzending altijd terug naar het postbus retouradres in Zwijndrecht.

Voorwaarden

De artikelen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd worden. U mag hierop dan ook niet de modules aangesloten hebben. Een retourzending van meerdere artikelen kan het beste zoveel mogelijk in 1 doos samengevoegd worden. De retourzending dient voorzien te zijn van een volledig ingevuld retourformulier.

 

Heeft u een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen u graag.

info@Sonoff.nl

© 2018 - 2020 Sonoff | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel