Online bestelling ruilen of retourneren 

Is uw aankoop niet helemaal wat u ervan had verwacht? Of heeft u toch liever een ander artikel? Dan kunt u deze gemakkelijk en snel ruilen of retourneren. Geen probleem! Wij willen graag dat u tevreden bent met je aankoop.

 

Bestelling online retourneren
Wilt u niet ruilen maar graag uw geld terug ontvangen, dan kunt u de bestelling retourneren. Retourneer u de hele bestelling dan ontvang u het hele aankoopbedrag, dus ook de eventuele €6,95 verzendkosten retour. Retourneer u slechts een aantal artikelen van uw bestelling dan ontvang u alleen het bedrag van die artikelen retour. Het retour zenden van artikelen is op eigen risico en vergeet niet uw afleverbewijs te bewaren tot u retour is verwerkt. 


Verkeerd artikel ontvangen?
Controleer altijd eerst of u het juiste artikel hebt ontvangen en of het niet tijdens het transport beschadigd is. Doe dit binnen 48uur na ontvangs van de producten. Mocht u per ongeluk een verkeerd of beschadigd artikel hebben ontvangen, dan kunt u het binnen 14 dagen retour sturen. De kosten van het retour sturen zullen door ons vergoed worden. Voordat u het artikel retour stuurt, vragen wij u om eerst contact met ons op te nemen via e-mail info@Sonoff.nl


Retouradres
Sonoff
Schrank 7
3371 KJ Hardinxveld-Giessendam

 

Belangrijk bij retourneren/ruilen en verkeerd of beschadigd ontvangen artikel:

  • Stuur altijd het (ingevulde) retourformulier mee. Zonder retourformulier kunnen wij uw retourzending niet in behandeling nemen.
  • Het retour formulier kunt u HIER downloaden.
  • Zodra je ruiling/retournering ontvangen is, krijgt u hiervan een bevestigingsmail.
  • Ruilt u omdat u een verkeerd artikel hebt ontvangen? Dan zijn de verzendkosten voor ons.
  • Ruil/retourneer u omdat het product niet naar wens is of niet past? Dan zijn de verzendkosten voor het retoursturen voor eigen rekening.
  • Is het product onvolledig of beschadigd? Stuur eerst even een email naar info@Sonoff.nl. Stuur een foto en uw ordernummer mee zodat we u snel kunnen helpen.
  • Wilt u uw geld terug? Geen probleem, dan wordt het bedrag, na ontvangst van de retourzending, binnen tien werkdagen teruggestort op uw rekening.
  • Is het bedrag van u nieuwe bestelling hoger dan uw retourzending? Bij ontvangst van uw ruiling krijgt u van de klantenservice een mail met de gegevens voor het bij te betalen bedrag. Zodra het bij te betalen bedrag ontvangen is, wordt uw nieuwe bestelling verstuurd.
  • Hebt u uw bestelling niet compleet ontvangen? Als er iets is met een artikel dat u besteld hebt, bijvoorbeeld dat het uitverkocht is, dan krijgt u hierover altijd persoonlijk bericht. Als u bestelling in meerdere delen wordt geleverd, zijn de extra verzendkosten voor onze rekening. Hier hoef u dus niets extra’s voor te betalen!

Voorwaarden

De artikelen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking teruggestuurd worden. U mag hierop dan ook niet de modules aangesloten hebben. Een retourzending van meerdere artikelen kan het beste zoveel mogelijk in 1 doos samengevoegd worden. De retourzending dient voorzien te zijn van een volledig ingevuld retourformulier.

 

Heeft u een vraag voor ons?
Stel deze gerust, we helpen u graag.

info@Sonoff.nl

© 2018 - 2024 Sonoff | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel