Levertijd
Een groot nadeel van online bestellen is wachten op uw pakketje!

Dit snappen wij. Wanneer u uw bestelling heeft geplaatst gaan wij daarom direct voor u aan de slag!  Wij kunnen al onze producten direct uit voorraard leveren. Hierdoor ontvangt u uw bestelling normaal gesproken altijd de volgende werkdag*. (*mits voor 17:00 besteld)

Helaas kan het altijd perongeluk voorkomen dat bepaalde artikelen onverwachts niet op voorraad zijn. Mocht de bestelling onverhoopt vertraging oplopen dan sturen we u per mail direct een berichtje (let op de ongewenste post in je mailbox). 

 

Bezorging door PostNL
Bestellingen worden via PostNL verstuurd. U krijgt na het plaatsen van uw bestelling direct een track and trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen. Post NL leverd op maandag t/m zaterdag tijdens kantooruren. Staat PostNL op de stoep en er is niemand thuis? Dan zal PostNL juw pakketje bij de buren proberen af te leveren. Wanneer dit niet lukt, dan laat de bezorger een berichtje achter. Hierop vind u een 'niet-thuis-code'. Met deze code kunt u op MijnPakket aangeven wanneer de chauffeur van PostNL een tweede keer langs kan komen. Op een dag, tijd en locatie die voor u het beste uit komt! Anders komt PostNL de volgende werkdag weer terug voor een tweede afleverpoging. 

Bent u te druk geweest en is het daarom PostNL ook niet gelukt om uw pakketje te bezorgen bij de tweede poging? Dan kunt u met het afhaalbericht uw pakketje ophalen bij uw postkantoor. Hier blijft uw pakketje twee weken liggen. Er zal dan gevraagd worden naar een legitimatiebewijs. 

© 2018 - 2024 Sonoff | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel